Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Fri, 16 Aug 2013 02:57:33 +0200
W dniu 2013-08-15 23:52, Marek Dyjor pisze:
animka wrote:
W dniu 2013-08-15 23:12, Marek Dyjor pisze:
animka wrote:
OK, odpowiem ci: jak piorun pieprznie w blok to zjara się laptop z
biurkiem. Nie takie orły jak $heikh el $hah próbowały ujarzmić
naturę i też im się nie udało.

To nie mnie dotyczy. sam chyba zrobiłes burdel.

A mnie jak na złośc przy oknie powiesili piorunochron. Sprawdzałam.
Tym po uważaniu pod okna piorunochrona nie wstawili. Teraz wrony i
gołębie się bujają na tych piorunochronach, no i złodziejowi będzie
łatwiej wleżć do cudzego mieszkania.

To jest moja odpowiedz, wtrącenie się.

jakbyś odpowiadała na post sTav'a
to twój post wyglądał by tak:

OK, odpowiem ci: jak piorun pieprznie w blok to zjara się laptop z
biurkiem. Nie takie orły jak $heikh el $hah próbowały ujarzmić naturę
i też im się nie udało.

a wygląda tak:
OK, odpowiem ci: jak piorun pieprznie w blok to zjara się laptop z
biurkiem. Nie takie orły jak $heikh el $hah próbowały ujarzmić
naturę i też im się nie udało.

zanim sie odpowie na post warto jednak przeczytac całość wypowiedzi...

Przeczytałam i w jednej części się ustosunkowałam. Czyli na ten post:

Adiou.

--
animka