Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami
From: Lisciasty <lisciasty@post.pl>
Date: Mon, 15 Jul 2013 08:11:02 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2013 13:44:50 UTC+2 użytkownik GAD Zombie napisał:

> Ponieważ człowiek uczy się na błędach, postanowiłem zainwestować w
> jakieś zabezpieczenia na przyszłość. Wygląda na to, że instalacja
> elektryczna w moim bloku do dobrych nie należy i mam pewne obiekcje do
> działania uziemienia w gniazdkach.

Ile masz faz w mieszkaniu? Jak stara instalacja? Co znaczy że masz obiekcje? :>
W bloku za wiele nie powalczysz, ja wymieniłem całą instalację, w szachcie
klatkowym mógłbyś na upartego zamontować ogranicznik przepięć ale musiałbyś
mieć dostęp do przewodu ochronnego lub samemu taki wykonać (czasem się da).

L.