Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami
From: doomx <dominik93-93@o2.pl>
Date: Wed, 14 Aug 2013 00:14:48 +0200
W dniu 2013-08-14 00:10, animka pisze:
OK, odpowiem ci: jak piorun pieprznie w blok to zjara się laptop z
biurkiem. Nie takie orły jak $heikh el $hah próbowały ujarzmić naturę
i też im się nie udało.
A mnie jak na złośc przy oknie powiesili piorunochron. Sprawdzałam. Tym
po uważaniu pod okna piorunochrona nie wstawili. Teraz wrony i gołębie
się bujają na tych piorunochronach, no i złodziejowi będzie łatwiej
wleżć do cudzego mieszkania.

Posmaruj go smalcem, to złodziej się nie wciągnie po śliskim.