Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asus GeForceGT640

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asus GeForceGT640
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Sat, 3 Aug 2013 13:25:55 +0200
Dnia Fri, 2 Aug 2013 23:22:20 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Czepiłem się, gdyż wystartowałeś z ową szyną, jakby to było być albo nie być
> dla karty graficznej. Pisałeś „Wazne jest by karta miala szeroka szyne
> danych, im wiecej bitow tym lepiej: 256 lub 384. Pamiec DDR5 a nie DDR3.”
>
> I teraz co - biedny człowiek będzie szukał czegoś na GDDR5 z 384-bitową
> szyną? Po wuj?

Nie, nie, nie.
Chodzilo o to, zeby majac np. 5 wyselekcjonowanych kart w podobnej cenie
miec baze do stwierdzenia, ktora z nich technicznie jest lepsza. Pomijajac
benchmarki, ktore nie zawsze da sie znalezc.
Nie chodzilo o to, ze trzeba szukac karty z 384 biotowa szyna, bo nizej sa
do dupy.
Przemku, zamknijmy ta odnoge. Nie ma o co sie spierac. GAD jest bystry i juz
sobie pewnie odpowiednio to zakumal.

--
pozdro
R.e.m.e.K