Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asus GeForceGT640

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asus GeForceGT640
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 2 Aug 2013 23:22:20 +0200
Dnia Fri, 19 Jul 2013 14:53:35 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

(ciach…)
> Oczywiste jest, ze technologia i postep na tu kluczowe znaczenie, ze tania
> karta z dzis bedzie lepsza od drogiej karty sprzed dekady. Ale zakladam, ze
> GAD przebiera we wspolczesnej ofercie, wiec te parametry, ktore podalem sa
> __glownie__ istotne jesli nie ma sie czasu czy ochoty wgryzania w detale,
> lecz tylko nie che sie wywalic kasy w bloto.

Wobec czego - IMVHO - podszedłeś do tego od dupy strony. Wątkotwórca
określił w miarę jakie gry go interesują - czyli tytuły 2-3 letnie. Tyle
tylko, że nic nie wiadomo o rozdzielczości, w jakiej gra, preferowanych
ustawieniach (znam takich, co bez 1920×1200 i FSAA×8 przy detalach na
maksimum, to gry nie ruszą).

Sama przepustowość podsystemu pamięci jest decydująca dla wydajności karty?
IMVHO - nie to, że nie ma na ową wpływu (karta przytkana wolnym dostępem do
pamięci na wydajności straci). Ale rzucanie podpowiedzią by zwracać uwagę li
tylko na szerokość szyny danych i rodzaj stosowanych pamiątek, to IMVHO
nadużycie. A tak Twój post zinterpretowałem. :)

[ Dreams have a nasty habit of going bad when you're not looking.          ]
[                                                              (Max Payne) ]