Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asus GeForceGT640

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asus GeForceGT640
From: Michal <snunkiawnev@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Fri, 19 Jul 2013 02:59:51 +0200
W dniu 2013-07-18 20:10, BQB pisze:

> Pamiętam, że raz miałem problem z kartą (wtedy jeszcze) ATI - w
> Oblivionie był ciemniejszy obraz, po aktualizacji sterowników problem
> ustąpił. Od tamtego czasu (a Oblivion wydano daaawno), nie miałem
> żadnych problemów. Oczywiście są gry pisane głównie pod Nvidię i pod
> AMD, ale sądzę, że nie ma to znaczenia.

Opowieści Cioci Kloci o tych niezgodnościach. Wystarczy spojrzeć co się
teraz wydaje - większość ciekawych tytułów jest teraz z AMD Gaming
Evolved, a nie programu NVidii jak kiedyś. Nie wspominając już o
programach bundlowych (AMD Never Settle w porównaniu do nie istniejącej
praktycznie lojalnościówki nVidii). Za R7770 przemawia poza
energooszczednością również kupon na nowgo TombRaidera, Bioshock
Infinite i Crysis3 - same te gry są warte ~połowę ceny karty.
Trzeba tylko w PL uważać i kupować u uczciwego sprzedawcy, który nie
opycha tych kuponów na Allegro itp.

--
/MB