Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asus GeForceGT640

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asus GeForceGT640
From: "maX" <averwywal@interia.pl>
Date: Thu, 18 Jul 2013 20:40:34 +0200

Użytkownik "GAD Zombie" <gadzombie@gmail.com> napisał w wiadomości 9ea735b1-7715-4f10-98cd-b3ba852027a8@googlegroups.com">news:9ea735b1-7715-4f10-98cd-b3ba852027a8@googlegroups.com...
Aha, mam zasilacz 400W i fajnie by bylo gdyby na nim ta karta działała normalnie.

Jak masz procesor? Z TDP 65W czy 125W?

Właśnie czytam info na temat GF GGTX560 i widzę tam:

Zapomnij o Geforcach serii 4xx i 5 xx, są prądożerne. Dopiero seriia 6xx i Radeony 7xxx wchodzą w grę.

Czy to znaczy, że mój zasilacz nie da rady, czy chodzi o wymagania zasilania, kiedy wepnie się naraz dwie takie karty i zepnie ze soba?

Na tym zasilaczu SLI raczej odpada (chyba że z dwóch energooszczędnych kart). GF640 może być, choć niewiele drożej będzie Radeon 7750 lub 7770 z DDR5 (lub Geforce 650), zdecydowanie szybsze. Co prawda tylko 1 GB, ale to bez znaczenia na tym pułapie wydajnościowym.