Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Chciałam. I juz sie odechcialam.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Chciałam. I juz sie odechcialam.
From: Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com>
Date: Fri, 19 Jul 2013 07:35:08 -0700 (PDT)
Chciałam ulepszyć mój starowieńki i słaby komputer ASUS eee 901 (SSD 4GiB plus
SSD 8GiB, win XP).

Ulepszenie miało polegać na wymianie dysku 8GiB(removable) na 64GiB, oraz na
zainstalowaniu win7.

Znalazłam chwilową promocję takiego dysku:
http://www.ceneo.pl/17361808
kupiłam 1/4 taniej niż widać na stronie, włożyłam do komputera, i... nic.

Objaw: komputer rusza i natychmiast po 1 sekundzie wyłącza się.
Ze starymi dyskami jest OK, jak i z jednym starym (4GiB) tez OK.

Pytanie:
dostałam zepsuty dysk?
Albo:
Czy nie każdy dysk będzie pracował z tym ASUSem eee pc 901?
Jeśli nie każdy, to który powinnam kupić?

Dzięki, Majka