Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Chciałam. I juz sie odechcialam.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Chciałam. I juz sie odechcialam.
From: kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com
Date: Fri, 19 Jul 2013 13:50:11 -0700 (PDT)
> Windows 7 na tym atomie to pomysl slabiutki, a tym bardziej biorac pod
> uwage max 2GB RAM.

Mam nawet tylko 1 gIB.
Chcę kupić 2GiB, ale posze podpowiedzcie jakie muszą być oznaczenia kości ram
2GiB, które mam kupić? Żebym znowu nie wtopiła tak jak z ssd dyskiem...

> Z tego punktu widzenia to wrecz downgrade - lepiej
> /.../  albo przeniesc sie na Ubuntu ktore dobrze wspiera eee.

Co do Linux Ubuntu:
nigdy nie miałam przed sobą komputera z linuksem, i nie mam pojęcia co to jest
za system.
Nie wiem, czy to lepsze, gorsze czy tylko inne.
Ile zajmie miejsca na dysku (przypomnę mam 4GiB i 8GiB)?
Czy będzie szybszy wtedy niż komputer z XP?
Czy będzie tu można używać exela i worda (2007 lub nowsze)?
Czy instalacja ubunta jest trudna? Widziałam na allegro, że płyty są bardzo
tanie, po kilka złotych z tym systemem.

Dzięki, Majka