Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Chciałam. I juz sie odechcialam.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Chciałam. I juz sie odechcialam.
From: "xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy>
Date: Sat, 20 Jul 2013 02:05:55 +0200
Chcę kupić 2GiB, ale posze podpowiedzcie jakie muszą być oznaczenia kości ram 2GiB, które mam kupić?

Kup podobne do tych co masz - jak masz DDR3 to kup DDR3.
Odpal np. CPU-Z i zobacz co masz bez odkrecania.

Żebym znowu nie wtopiła tak jak z ssd dyskiem...

Z RAMem nie ma takich cyrkow.

Co do Linux Ubuntu:
Czy będzie tu można używać exela i worda (2007 lub nowsze)?

OpenOffice, LibreOffice, itp. - MS Office na linuksy nie ma.
Jak robisz proste rzeczy bedzie ok - jak cos grubszego,
to mozesz miec problemy ze zgodnoscia z MS Office.

Czy instalacja ubunta jest trudna?

IMHO prostsza niz jakiegokolwiek Windowsa,
poza tym takie Ubuntu ma sporo przydatnego oprogramowania.

Widziałam na allegro, że płyty są bardzo tanie, po kilka złotych z tym systemem.

Plyty? Twoj eee ma naped CD/DVD? :)
Szybciej i taniej sciagniesz ze strony Ubuntu,
nagrasz na pendrive i zainstaluesz z pena.
BTW Kto dzis uzywa plyt? :)