Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 01 Jul 2013 16:42:10 +0200
Old Green :) pisze tak:

> Nie mam do niego o to pretensji,ze nie łyknął, jesli o to chodzi.

Nie nie o to chodzi. Ile GB ma napisane w instrukcji.

> Nie ma to znaczenia, dla istoty sprawy
> SanDisc SD

no właśnie, że ma dla szukania w google rozwiazań to są keywords.
i która to jest z nich czy SDHC czy SDXC ?

Widzę że jesteś z tych Tajnos Agentos ale zrozum że inni mogą inaczej
czytać grupy np

"Mój rejestrator typ KJYFGG785 nie działa z kartą SanDisk SDXC 32GB"

To jest dla mnie info na przyszłość żeby nie kupic takiego zestawu lub
poczytać w goglarce co ludzie w tej sytuacji zrobili.

--
Piter