Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2013 14:02:38 +0200
Filip454 nabazgrał(a):

ps. Właśnie wpadłem na pomysł żeby brać z MM/Sat.. czy inna sieć film
na BD  i po tygodniu otwarty zwracać że to nie to coi chciałem i brać
nowy, chyba  taniej nie da się bezterminowo wypożyczyczać filmów :)
Ja myślę, że Chris ma rację. Są jakieś granice reklamacji towaru.

Tylko to nie jest reklamacja tylko zwrot używanego towaru na podstawie pomyliłem się i nie jest mi to potrzebne bo nie działa z moim sprzętem. Reklamacja jest wtedy gdy towar ma wadę np. nie działa a tu już muszą przyjąć sprzęt do reklamacji ale to dyskusja na inny temat :)