Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: "Santana" <santana@interia.pl>
Date: Sun, 30 Jun 2013 18:10:22 +0200

Użytkownik "Old Green :)" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kqo2rh$cmm$1@mx1.internetia.pl...

Niestety, pomyłkowo zakupiłem w Media Expercie taka kartę, nie upewniwszy się,
czy sprzet ja łyknie.(kamera rejestracji trasy).
I nie łyknął.

Twój błąd. Kupiłeś coś co zupełnie nie jest Ci potrzebne :)

Niestety ponowne, nie jest to karta mikro, ale w duzym formacie.

To pewien problem przy próbie odsprzedaży.

Pytanie; czy można ja jakoś podzielić na "partycje",po np. połowie(16) by sprzet
ja zaakceptował?

Szkoda czasu :)

W genialnym markecie mi odmówili wymiany na np. dwie po 16GB.

Kluczowe pytanie. Rozpakowałeś kartę?

(I stracili klienta)

I zapewne zalali się, z tego powodu, łzami :)

P.S. Oczywiście winny jest "genialny market" a nie Twoja totalna indolencja. Jakbyś kupił oponki które nie pasują do Twojej furki to też pewnie byłby winny sprzedawca. ROTFL