Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: "Old Green :)" <aquarius@aqua.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2013 10:33:35 +0000 (UTC)
W artykule <XnsA1EFF418616AAelektronik@localhost.net> PiteR napisal(a):

> Nie łyknął bo wyraźnie jest napisane w instrukcji rejestratora czy nie
> bo nie?

Nie mam do niego o to pretensji,ze nie łyknął, jesli o to chodzi.
> Jaka to karta dokładnie?

Nie ma to znaczenia, dla istoty sprawy .
SanDisc SD

Problem własnie w tym,że jest w formacie SD (jedynie).
Dokonując jej zakupu, nie ryzyko było najistotniejsze,
ze moze rejestrator jej nie "łyknie".
Tego sie spodziewałem, i nie to było największym dla mnie zaskoczeniem.
FORMAT był problemem.
Bo zakładałem,że gdy nie podejdzie, bedzie mi do telefonu magazyem muzy.

Gdyby była micro na przejściówce, to bym nawet bąka w tym Media Expercie
nie zamierzał puścić, znizajac sie do uprzejmych próśb o wymianę.

No a na miejscu w sklepie to przez mysl mi nie przeszło, zeby  JEDYNIE oddać.
"Oddać"  -tak, ale:
1. biorąc jedną, lecz micro (miałbym drugą,jako zapas do mojego HTC)
2. płacąc np.10% kosztów (za zwrot, i otwarte opakowanie) i
    dokupując inny towar,wg.wartosci
3. np. równowartośc kwotową kart 4GB, nawet w SD

Pozdrowienia dla tych cfaniaczków, którzy maja czelność
okreslać mnie "inteligentnym inaczej".
Tacy powinni być w sklepach oznaczani specjalnymi plakietkami,
czerwonymi, z napisem
:      PSZYJACIEL SKLEPU -  znaczy PACHNIE- INACZEJ. (podkreslenie zamierzone).

Medal dla tego z piszących, którzy sugerował OTWARCIE opakowania z kartą, bez
czynienia na niej TOTALNEGO spustoszenia.(przykład z laptopem,
 sprawdzonym w domu,i zwróconym do sklepu).
Nie powinni ci tego laptopa przyjąć, bo zapewne TY tego piksela uszkodziłes.....
No i opakowanie było otwarte.

Tych, co TAK pakują karty pamieci i rózne inne bzdety, np kardridże do drukarek,
kazałbym za karę do końca zycia je otwierać.

Podziekowania dla Kolegów, którzy mielu cywilna odwagę wziąć mnie w obronę.
Gdyby była w sklepie UMOZLIWIANA PRÓBA takiej karty,
na pewno pomyłki bym nie popełnił.
Watek rozrósł sie dla mnie zupełnie niespodziewanie.
Na pewno wniósł nieco materiału do przymysleń.
Ale jedynie tym, co myślą.

Nauka z zdzarzenia (dla mnie, nikogo nie namawiam);
1. omijac Media Expert-a bo raczej PRZYJAZNEGO
    potraktowania  nie mozna się spodziewać.
2. straciłem 120 zł (a mogłem jedynie koszt za tzw. uzycie,
i o tyle mogła ta karta lezeć  taniej na półce) Np. o 20,30zł.
   Zapewne komus by podpasowała mimo tego ,ze otwierana.

--
Pozdr.