Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla inz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla inz
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Tue, 25 Jun 2013 17:30:39 +0200
Dnia 2013-06-25, o godz. 17:06:31
"R.e.m.e.K" <go@dev.null> napisał(a):

> Ciekawe ile ten lapek kosztowal, bo te licencje wiecej niz taki ze
> sredniej polki ;-)

Około 4,5k PLN. Dell XPS 13 na i7. Dwie sztuki zresztą. Tyle że jak
pisałem z kanału dystrybucji UK bo w PL za ten sam model trzeba wyłożyć
~7k PLN. Sam byłem zdziwiony preinstalowanym i dołączonym na płytach
softem. Wersja XPS z i5 miała tylko Premiere Elements dołączony. Ja
zresztą i tak nie używam - ja nie grafik a do drobnego grzebnięcia
starczy mi PS7.0PL dołaczony kiedyś do jednego ze skanerów.

Swoją droga to np. w USA można tego XPS_a kupić w wersji deweloperskiej
z zainstalowanym Ubuntu. W EU oficjalnie niestety nie.

Zdrówko