Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla inz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla inz
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Tue, 25 Jun 2013 12:05:49 +0200
$heikh el $hah nabazgrał(a):

W dniu 2013-06-24 18:50, R.e.m.e.K pisze:
Uzyj jeszcze tego CS6. Bo wiesz, sam program to rzeczywiscie niewiele
wymaga. Np. wczytaj tam obraz A4, 300dpi z dziesiecioma warstwami. Wtedy
powiedz ile zajmuje pamieci SAM tylko CS6.
Podeślij jakiś na sheikh.el.shah na gmail, to cipo wiem.
Niektorzy na komputerach sie bawia, inni pracuja. Jak zaczniesz
pracowac to zrozumiesz, ze bredzisz.
Choć na tym nie zarabiałem, to wierz mi, że pracowałem I PAMIĘTAM JAK MI SIĘ CS3 ŚLIMACZYŁ. Teraz, przy 8 GB, CS6 ani raz się nie 'zawahał'. I nie pisz mi o wykorzystaniu w zawodzie (np. projekcie plakatu), bo tutaj jest mowa o zastosowaniu typowym. Jak się zatrudnisz w NSA, to możesz sobie wsadzić nawet 320 TB tego sRAMu.

Jak pisał R.e.m.e.K nie każdy używa PS do robienia wizytówek z jednym fontem ...