Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Wed, 19 Jun 2013 14:08:34 -0400
On 6/19/2013 1:53 PM, Przemek wrote:
o tym to juz kazdy powinien decydowac sam. kazdy powinien sobie zwazyc,

O czym? O tym, czy wystawiać czy nie, oczywiście, czy są bezpieczne czy
nie? Nie musi. Nie są.

jak wrazliwe sa jego dane, co sie moze stac kiedy wyciekna. czy wygoda
uzasadnia ewentualne ryzyko.

jw.

o tym o czym mowie w calym paragrafie. przeczytaj calosc i nie odpowiadaj na wyrwana z konkektsu kwestie. jak kupujesz samochod, to chyba sprawdzasz, jakies tam rzeczy zwiazane z jego bezpieczenstwem, nie? czy jak samochod ma fafnascie poduszek powietrznych. rajdowe pasy, wzmacniane boki, to czy jest bezpieczny? ja powiem tak. ty powiesz nie. kto ma racje. nikt, albo obydwaj. zaleznie od wielu roznych zmiennych.

zobacz na ostatnia reklame google.drive. jakie zastosowanie w niej jest
opisywane? sadzisz, ze powinno sie szyfrowac przepisy kuchenne, ktore
wymienia sie z ciocia Hela? albo jakies wypracowanie np. z filozofii nad
ktorym pracuje kilka osob?

Błagam... nie sprowadzaj rozmowy do absurdu, mówimy o danych takich jak
zdjęcia, dokumenty itd, do których nikt nie powinien miec dostępu, a nie
do serwisów wymiany danych, które z zasady są do wymiany.
Przem

mowisz, ze to absurd? to juz rozmawiaj o tym z googlem, do czego promuje uzywanie swojego serwisu. dlaczego do dokumentu czy zdjecia nikt nie powininen miec dostepu, skoro ja sobie zycze, zeby taki dostep mial, bo chocby razem pracujemy nad tym? jak nie chce, zeby nikt nie mial dostepu, to rownie dobrze moge sobie trzymac te rzeczy na pendrivie, w kieszeni. dopóki mi go w autobusie nie ukradną. <rs>