Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: rs <no.address@no.spam.pl>
Date: Mon, 17 Jun 2013 15:33:01 -0400
On 6/17/2013 2:19 PM, Przemek wrote:

> Póki co mi sie; nie zdarzy?o, z.ebym doste;p do swoich danych wystawi?
> komus' innemu, a o tym mówie;.

hehehe. piszac ten post wystawiasz swoje dane i to publicznie.

> Nie zdarzylo mi sie; takze z dnia na dzien'
> zdecydowac', z.e nie trzymam danych na jednym dysku i mam 10 minut na
> przegranie ich na inny.

ale co to ma tlumaczyc? rozmawiamy o sytuacji, w ktorej:
masz dane,
chcesz je miec w miare bezpieczne,
ale jednoczesnie musisz je udostepnic wspolpracownikom.
rozmawiamy o sytuacji zlozonej z przynajmniej trzech nierozlacznych
elementow i jako taka powinna byc rozpatrywana, a nie kazdy z jej
elementow w oderwaniu.

> I dalej tacy istnieja;.

i pewnie zawsze beda. tak jak tacy, ktorzy nie wsiada za boga do
samolotu. albo zeby nie odbiegac dalego od tematu grupy, beda ze
wstretem patrzec na tablet i skladac i piescic swoje blaszaki.

> Sa tez. tacy, co nie maja; profilu na "popularnym
> serwisie spolecznosciowym" czego jestem przykladem. I czego ma to dowiez'c'?

np. na jakiejs rozmowie klasyfkacyjnej, moze dowiesc tego, ze nie
dostaniesz pracy, bo standartem w firmie, jest posiadanie aktywnego
konta na FB, bo brak takowego jest uznawane przez firmowego
psychologa, za osobe ktora moze zle wspolpracowac z reszta zespolu.
znam dwie bardzo duze firmy, ktore taka praktyka sie kieruja.

poza tym, ze swiat idzie do przodu. nie chcesz korzystac, z tego co
oferuja nowe technologie, przeciez nikt cie nie bedzie zmuszal. tak
jak nikt nie bedzie cie zmuszal do posiadania telefonu komorkowego,
konta bankowego, karty kredytowej, playera mp3, gpsa itp. <rs>