Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: rs <no.address@no.spam.pl>
Date: Mon, 17 Jun 2013 17:50:43 -0400
On Mon, 17 Jun 2013 23:29:09 +0200, Przemek <raz@onet.pl> wrote:

>No wybacz, nikomu nie wystawiam swoich zdjęć, a mam różne,

tym ci ktorzy sa zainteresowani zbieraniem danych, sa najmniej
zainteresowani.

>nikomu nie
>podaję zawartości swojej skrzynki pocztowej, ok, nie jestem anonimowy,
>ale nie o takiej anonimowości mówimy.

w internecie nie ma animowosci. to jest zluda.
w innym poscie pytam cie, czy wiesz, kto hostuje twoja poczte?

>Ależ ja nic od Ciebie nie wymagam, mam za to wrażenie, że próbujesz
>mnie przekonać.

nie. chce zrozumiec. jak ludzie odbieraja to, co jest im dostepne.

>Ty o tym mówisz, ja w życiu o tym nie wspomniałem. Mówiłem o chmurze
>jako takiej.
>To oczywiste, że jak będę chciał wywalić swoje foty czy coś w tym stylu,
>to chmura będzie najbardziej odpowiednia, mam w nosie stawianie
>wszelkiego rodzaju serwerów itp.

ok. to tu sie zgadzamy.

>Sorry, to nie jest tak, ze to firma mnie wybiera, ja wybieram firmę
>również i nie mam problemu nie pracować dla takowej, która na podstawie
>potencjalnie wirtualnej rzeczywistości podejmuje biznesowe decyzje.

ty wybierasz firme, tak jak firma potem wybiera, albo nie, ciebie z
ilus tam kandydatow. nie jest to wybieranie na podstawie tego jednego
elementu, ale jest to jeden z czynnikow, ktory jest brany pod rozwage
podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

>No właśnie mam wrażenie, że - no może nie zmuszasz - ale przynajmniej
>próbujesz przekonać, że są cool.
>Przem

nie wiem, czy cool, ale sa wygodne, ulatwiaja zycie, czynia je
bezpieczniejszym. <rs>