Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Mon, 17 Jun 2013 23:45:06 +0200
Użytkownik rs napisał:
On Mon, 17 Jun 2013 23:27:32 +0200, "Mr. Misio"
<mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

Użytkownik rs napisał:
On Mon, 17 Jun 2013 20:29:29 +0200, "Mr. Misio"
<mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

   > I mówimy o tym "gdy ktoś będzie chciał", w
   > chmurze jakoś czasem wcale chcieć nie tzreba.
   > Przem

jeszcze nie. tak jak do niedawna, nie kazdy chcial miec telefon
komorkowy. <rs>

ja jestem na etapie, ze juz nie chce miec :)

no ale masz i bedziesz miec, dopuki nie przejdziesz na inna, nowsza
technologie. nie tak? <rs>

Nie wiem co bedzie, mam ale prawie nie uzywam.

Mam ale czesto zostawiam w szufladzie jak wychodze.

ale masz i uzywasz i bedziesz uzywac i zawsze jak ktos zadzwoni, to
wiadomosc w voicemailu zostawic moze. prawda?

Nie.

Wylaczylem poczte glosowa.

wiec sie nie wykrecisz.

Zadzwoni jeszcze raz.