Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: Przemek <raz@onet.pl>
Date: Mon, 17 Jun 2013 20:19:53 +0200
naprawde sadzisz, ze sam potrafisz zaimplementowac lepsze (i dla usera
tansze) mechanizmy ochrony danych, nic najwieksze firmy, hostujace chmury?

Póki co mi się nie zdarzyło, żebym dostęp do swoich danych wystawił komuś innemu, a o tym mówię. Nie zdarzyło mi się także z dnia na dzień zdecydować, że nie trzymam danych na jednym dysku i mam 10 minut na przegranie ich na inny.

jeszcze nie. tak jak do niedawna, nie kazdy chcial miec telefon
komorkowy. <rs>

I dalej tacy istnieją. Są też tacy, co nie mają profilu na "popularnym serwisie społecznościowym" czego jestem przykładem. I czego ma to dowieźć?
Przem