Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: Przemek <raz@onet.pl>
Date: Mon, 17 Jun 2013 18:14:17 +0200
ale slyszales o depresjach ekonomicznych. wtedy twoja kasa moze
wyparowac rowniez i to nawet z paru miejsc na raz. dane w chmurze, mozna
rowniez przeniesc. mozna i powinno sie robic backupy, niezaleznie od
tego, ze host chmury takie backupy robi u siebie.

To prawda, ale backup nie uchroni przed dostępem innych do moich danych, prawda? A o tym pisałem, nie o utracie danych. Akurat przed utratą, jeśli nie jest tylko jednym miejscem przechowywania danych, chroni.

Nie wspominając o dostępie innych do Twoich danych.
jesli ktos bedzie chcial, i bedzie mu bardzo zalezec i mial mozliwosci,
to znajdzie dostep do twoich danych niezaleznie gdzie je bedziesz
trzymal. <rs>

Ale czemu mam mu to ułatwiać? I mówimy o tym "gdy ktoś będzie chciał", w chmurze jakoś czasem wcale chcieć nie tzreba.
Przem