Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: rs <no.address@no.spam.pl>
Date: Mon, 17 Jun 2013 19:35:59 -0400
On Tue, 18 Jun 2013 01:01:50 +0200, "Mr. Misio"
<mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

>nie, to ty nie(do)widzisz.
>
>stoje przy 2 pasmowce i widze ciagnace sznurem samochody 100km/h (bo
>jest ograniczenie do 70 ;)
>ryzyko przejscia - duze

korek. na tej samej drodze, bo jakiegos misia potracilo. predkosc 0km.
miedzy nimi przebija sie pijany smigacz na motorze. drugi mis
zatopiony.

>stoje przy jednopasmowce w miescie, widze ciagnace sznurem samochody
>30km/h bo korek
>ryzyko przejscia - male

jak wyzej.

>ryzyko, ze mnie przejedzie na przejsciu akurat pijany szacuje mniej niz
>ze rozsmaruje mnie kozak gadajacy przez komorke podcza manewru
>wyprzedzania przed przejsciem
>napieraj ;)

co mam napierac. to co tutaj wyczyniasz, to sie nazywa "cherry
picking", czyli wybieranie, z wiekszego zestawu, tylko te elementy,
ktore pasuja do promowanej tezy. <rs>