Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: rs <no.address@no.spam.pl>
Date: Mon, 17 Jun 2013 15:21:22 -0400
On Mon, 17 Jun 2013 20:24:56 +0200, "Mr. Misio"
<mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

>a widzisz, dobrze, ze tak wypaliles:
>
>ineczej ufam przejsciu dla pieszych:
>- z sygnalizacja na waskiej miejskiej drodze
>- bez sygnalizacji j.w.
>- z sygnalizacją przy wielopasmowych drogach przyspieszonego ruchu w miescie
>- bez sygnalizacji j.w.
>- z i bez sygnalizacji przy drodze szybkiego ruchu

to rozgraniczenie nie ma najmniejszego sensu, bo zaklada uniformizacje
sytuacji, a samo zycie ma ja w glebokim powazaniu. wprowadz jedna
niewielka zmienna, w ktoras z powyzszych sytuacji jak np. pijany
kierowca i twoje stopniowanie ufania idzie sie ryckac. <rs>