Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 16 Jun 2013 22:13:08 +0200
Dnia Sun, 16 Jun 2013 20:38:25 +0200, PiteR napisał(a):

> że w piątek, lekką rączką za pizze 60zł zium a dysku ssd za 180zł to
> już nikt nie raczy zanabyć :)

180 zeta za trochę większą dyskietkę? Jak byś miał za 180PLN SSD o
pojemności 256GB, w dobrym stanie i osiągach takiego np. Samsunga 830 to bym
się może zaczął zastanawiać. :D

> dysków hhd też już nik nie potrzebuje.

2TB za 300PLN. Podejrzewam, że to jakiś model serii np. WD Green?

> CD romy wyszły z uzycia zanim weszły.

Tu żeś chyba przesadził.

> pracujemy w chmurze która byleby nie okazała sie mgłą bo jak Google
> wyłączy hebel to sie dopiero narobi ;)

Ja się za dyskiem 2TB rozglądam. Potrzebuję czegoś normalnej wydajności, co
nie będzie się odparkowywało co chwilę i nie zdechnie po pół roku pracy
24/7. Chyba mi tylko WD Red / Black zostały…

[ Odpowiedzialność można porównać do czekolady. Najlepiej na tym wyjdziesz,]
[ jak ją podzielisz na wszystkich.                        (JoeMonster.org) ]