Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 2TB za 299zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 2TB za 299zł
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Mon, 17 Jun 2013 11:22:56 -0400
On 6/17/2013 11:11 AM, Mr. Misio wrote:
Użytkownik rs napisał:
On 6/17/2013 5:34 AM, Mr. Misio wrote:
Użytkownik rs napisał:
On 6/16/2013 5:30 PM, Mr. Misio wrote:
Użytkownik rs napisał:
On 6/16/2013 2:53 PM, Mr. Misio wrote:
Użytkownik PiteR napisał:

pracujemy w chmurze która byleby nie okazała sie mgłą bo jak Google
wyłączy hebel to sie dopiero narobi ;)

ja tam czyims chmurom nie ufam....

rownie dobrze mozesz powiedziec, ze nie ufasz: swojemu ISP, albo
telefonowemu, bankowi, czy internetowi w ogole. <rs>

Tak, ale nie ufam inaczej.

ale na czym ta roznica polega?

Na roznych poziomach zaufania ;)

Bardziej ufam lokalnemu ISP, ktorego moge pozwac indywidualnie lub
zbiorowo. A jeśli "sie wylaczy" to znajde innego. Mniej ufam zas temu,
ktory moze wylaczyc usluge i tyle co bedzie mozna to plakac.

nie ma to zadnego znaczenia, bo wedlug prawa, moze i jednemu i drugiemu
podskoczyc, jak sie okaze, ze np. przekazuje twoje dane rzadowi, czy
sluzbom bezpieczenstwa. czy ufasz, na 15,43% czy na 72,11% efekt jest
taki sam, ze uzywasz tych produktow i to jest jedyny praktyczny
wyznacznik. <rs>

Praktycznie to bardziej godze sie na przekazywanie danych naszym sluzbom
niz zagranicznym.

to tez nie ma znaczenia, na co ty sie godzisz. przypominam, ze internet zasadniczo nie ma granic, a z tego co wiem w Polnocnej Korei, Chinach czy w Iranie nie mieszkasz.

a z reszta o czym ty do mnie dyskutujesz? chcesz mnie przekonac do
jakiegos swojego jedynego slusznego swiatopogladu? :)

nie. chce ci pokazac, ze mowienie o nie ufaniu w tym kontekscie, moze co najwyzej, polepszyc poczucie bezpieczenstwa. to mnei wiecej ma taki sens, jak mowienie, ze nie ufasz przejsciu dla pieszych. <rs>