Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dane w cloud [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dane w cloud [cross]
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Tue, 11 Jun 2013 08:51:35 +0200
Dnia 2013-06-10, o godz. 13:17:01
rs <no.address@no.spam.info> napisał(a):

> poszukuje sprawdzonego (moje pytanie kieruje wiec do użytkowników
> danego rozwiązania) ekonomicznego (tańszego niż google drive, choć na
> prywatny użytek jestem z niego bardzo zadowolony) rozwiązania, w
> którym zespól kilku, kilkunastu osób mógłby współpracować (mieć np.
> łatwy dostęp, download, upload) na plikach, o łącznej wielkości do
> 1TB. przyglądam się teraz
> http://www.gladinet.com/edition_compare.html (w wersji teams)
> wygląda nieźle, ale ze nie miałem kontaktu z ta firma, stad moje
> pytanie, również o to rozwiązanie.
> z gory dzieki za rzeczowe odpowiedzi. <rs>

Nie lepiej postawić coś własnego nad czym będziesz miał kontrolę? Zwróć
uwagę na to kto będzie miał dostęp do Twoich plików i na ile możesz
sobie pozwolić by np. wyciekły? Chmura jest modna ale nie podnosi się
przy tym jeje wad czyli zerowego bezpieczeństwa danych w chmurze.  Po
prostu nie wiesz gdzie leżą Twoje pliki i kto ma do nich dostęp. Część
danych (np. dane finansowe czy dane osobowe) wręcz nie mogą być tak
przechowywane.

Zdrówko