Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] dane w cloud [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] dane w cloud [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Mon, 10 Jun 2013 13:17:01 -0400
poszukuje sprawdzonego (moje pytanie kieruje wiec do użytkowników danego rozwiązania) ekonomicznego (tańszego niż google drive, choć na prywatny użytek jestem z niego bardzo zadowolony) rozwiązania, w którym zespól kilku, kilkunastu osób mógłby współpracować (mieć np. łatwy dostęp, download, upload) na plikach, o łącznej wielkości do 1TB. przyglądam się teraz http://www.gladinet.com/edition_compare.html (w wersji teams) wygląda nieźle, ale ze nie miałem kontaktu z ta firma, stad moje pytanie, również o to rozwiązanie.
z gory dzieki za rzeczowe odpowiedzi. <rs>