Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Markowy zasilacz wysadził mi korki w mieszkaniu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Markowy zasilacz wysadził mi korki w mieszkaniu
From: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl>
Date: Thu, 30 May 2013 13:30:14 +0200
TAGAN 380W. Służył kilka lat. Dziś wysadził mi korki przy nieznacznym obciążeniu IDLE.

Komputer stary, łączna maksymalna moc procka i karty graf. to 100W.

Po wystrzeleniu - rozebrałem zasilacz. Musiałem w tym celu zerwać plombę na śrubie.

Co się okazało? Że jest tak zapchany kurzem, że bardziej już chyba się nie da. Nic dziwnego, że jego dwa 8-centymetrowe wiatraki pracowały na sporych obrotach nawet w IDLE.

Jaki zasilacz kupić? Taki do ok 400W będzie w sam raz jak mniemam. Czy pchać się w kolejny markowy za 250 zł, czy może jakiś nie-topowy za 120 zł. Ma być cichy, ale niekoniecznie ultra-cichy.

W głównym kompie mam Be-quiet 450W i nie jestem powalony jego ciszą. Szumi trochę bardziej niż się spodziewałem po cenie prawie 300 zł.

--
MN