Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?
From: Kosu <Kosu@nospam.com>
Date: 23 May 2013 18:31:04 GMT
On 2013-05-23, GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> wrote:
> A nigdy nie miałeś gry, w którą lubisz po prostu od czasu do czasu pograć?

No to przecież napisałem: "jedną (...) w którą tłukłem regularnie".

> Mam ich zainstalowanych w sumie kilkadziesiąt, z czego spora część to
> nieduże gry po kilkadziesiąt MB. Kilka mam takich po 4-10 GB na dysku.

No to jak masz kilkadziesiąt gier i grasz co 2-3 dni, to średnio
konkretny tytuł odpalasz kilka razy w roku. Kilka razy w roku po 0.5h.
Nie wydaje mi się, żebyś należał do grupy istotnej statystycznie.

Ja również gram mało - jak nie mogę zasnąć, jak nie mam siły na nic
sensownego i tak dalej. Mam na kompie aktualnie dokładnie jedną grę
(Neverwinter Online). Znudzi mi się, to zainstaluję sobie inną albo
w ogóle przestanę grać (kiedyś to w końcu nastąpi).

Może to być także kwestia różnych gier. NFS rzeczywiście nadaje się
do takiego odstresowywania. RPG się do tego nie nadają, a ja raczej
wybieram takie tytuły.

> I teraz połącz to z Twoją metodą - max 3 gry naraz i co chwilę
> reinstalacja gier, żeby nie mieć naraz więcej. Co najmniej trochę
> niewygodne.

Też byłem dzieckiem, też dużo grałem i też mi się gry nudziły. I jakoś
dało się żyć. No ale było to w czasach, gdy dysk był kilkukrotnie
większy od płyty CD, więc nie było wielkiego wyboru.

Ja jednak trzymałbym się różnicy w grach. Jakby się Twoje dziecko
uzależniło od jakiegoś WoWa, to pewnie niczego innego by nie odpalało.

pozdrawiam,
Kosu