Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?
From: Kosu <Kosu@nospam.com>
Date: 22 May 2013 20:24:13 GMT
On 2013-05-22, GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> wrote:
> To chyba nie przeglądałeś niektórych nowszych gier. Niejedna już wymaga
> 20-30 albo więcej gigabajtów na dysku. To co za problem zainstalować na
> 200GB dysku 5-7 takich gier i zapełnić go w całości?

To ilu gier jednocześnie potrzeba na dysku? Bo ja nawet w najbardziej
szalonych i nieprzespanych czasach (czyli gimnazjum) miałem ze 3. Jedną
jakąś dużą i fajną, w którą tłukłem regularnie (pewnie jakieś Baldurs
Gate) i ze 2, które po prostu chciałem przejść.

Instalacja gry trwa do 30 minut.
Zazwyczaj gra się w nią od tygodnia (gimnazjaliści, nałogowcy) do pół
roku (osoby mające życie poza dyskiem twardym).
Warto hodować więcej na dysku?

pozdrawiam,
Kosu