Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 21 May 2013 22:33:19 +0200
Dnia Tue, 21 May 2013 21:04:55 +0200, Marcin N napisał(a):

> Bo nie grasz w gry. Ja też siedzę przy robocie przy 2x20cali.

Ależ oczywiście, że nie gram. Wprawdzie w jakiejś równoległej
rzeczywistości, ale nie gram.

> Pograj na takim wielkim w jakiegoś FPSa, to zakręci Ci się w głowie.

Gram na 24" - Eyefinity nie uruchamiałem na razie. Jak jeszcze testy sprzętu
komputerowego pisałem, to - jak czas i testowane bambetle pozwalały -
zdarzało mi się godzinkę czy dwie poprzycinać w 2560×1600 na 30" EIZO
FlexScan SX3031W. I jakoś cholera głową się nie nakręciłem…

> 23 cale dla dziecka to po prostu nieporozumienie.
>
> Nie zmuszam do kupowania mniejszego. Ostrzegam tylko przed przykrymi
> konsekwencjami.

A te konsekwencje to?
I o ile stopni w lewo i w prawo będzie następował ten skręt głowy?

[ Szczęście ma swoje sposoby, by się od każdego odwrócić.                  ]
[                                          (Pani, Glen Cook "Sny o stali") ]