Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?
From: Franc <wp@wp.pl>
Date: Tue, 21 May 2013 14:12:27 +0200
Dnia Mon, 20 May 2013 17:54:25 +0200, Jaskiniowiec napisał(a):

> Niestety stanąłem przed wyborem k. graf. Na ten cel zostało ok. 500zł, a w
> tym segmencie cenowym w ogóle się nie orientuję. Preferuję Radeony. Dobrze
> by było, by to nadmiernie nie wyło, nie potrzebowało elektrowni atomowej i
> by można na tym było pograć jeszcze jakieś 2-3 lata.

Jeżeli mogę zasugerować.
Zamień i7 na i5, różnicę dołóż do GeForce gtx 660 - za ok. 700-800 kupisz.
Moim zdaniem będziesz miał sprzęt na lata. Póki co pociągnie każdą obecną
grę na max detalach.

PS.
Nie lubię Radeonów, stąd NVIDIA. Nigdy nie miałem i nie chcę Radeona. Taka
moja osobista preferencja. :-)

--
Franc