Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [WPS] drukarka przez WiFi z PC - JAK ???

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [WPS] drukarka przez WiFi z PC - JAK ???
From: ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 16 May 2013 23:26:36 +0200
ja mam brothera i niemam windowsa ale da się zrobić tak:
Komputer jest podpięty do internetu. konfiguruje się go tak, aby ten internet udostępniał innym komputerom po wifi(na bank znajdziesz poradnik w googlach) Adresy przez dhcp, na próbę wpuszczaj wszystkich. Potem uruchamiasz drukarkę i powinna znaleźć sieć, spróbować się z nią połączyć. spróbuj drukować.
Jak nie działa to napisz co nie działa
jak działa to możesz ów "net" dla drukarki ograniczyć przez filtrowanie maca. W mojej drukarce w menu podaje się hasło sieci, wiec można wszystko zrobić bez podłączania kablem...
ToMasz