Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [WPS] drukarka przez WiFi z PC - JAK ???

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [WPS] drukarka przez WiFi z PC - JAK ???
From: "$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx>
Date: Wed, 22 May 2013 13:08:47 +0200
W dniu 2013-05-16 14:36, Stjopa Itenetowy pisze:
Od wczoraj szczęśliwie posiadam drukarkę PIXMA iP7250
http://www.canon.pl/Support/Consumer_Products/products/printers/InkJet/PIXMA_iP_series/PIXMA_iP7250.aspx
Chcę móc drukować przez WiFi z dwóch laptopów ale nie wiem jak to
skonfigurować.
Drukarka ma niby funkcję WPS ale chyba nie ma wbudowanego SERWERA
wydruku do którego możnaby BEZPRZEWOWO podłączać KLIENTÓW?

Ja mam EPSONA i też myślałem, że się będzie łączyć z KOMPUTEREM, a ona "musi" z routerem. U nas to akurat nie problem, bo mamy Liveboksa, więc to nawet lepiej. Choć tylko teoretycznie, bo w naszym przypadku realnego zastosowania to nie ma.