Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] [majsterkowanie] Athlon 64 + płyta.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] [majsterkowanie] Athlon 64 + płyta.
From: Smok Eustachy <smok@wurg.pl>
Date: Thu, 16 May 2013 22:34:17 +0200
Słuchajcie zanabyłem płytę AM2 z Athlonem 64 w elu rozwoju intelektualno-manualnego. Nie ma radiatora na procek i na chipset. Nie ma takiego plastiku dookoła procesora (jak to się nazywa? Żebym wiedział , o co pytać).
Mam pytania:
1. Jak rozumiem winienem zdrapać resztkę pasty z procka i chipsetu? Jak?
2. Jak rozumiem mogę nabyć ową pastę za parę złotych i pastować? Jak?
3. Czy chłodzenie pod AM2 różni się czymś istotnym od innego chłodzenia bo widze, że za 20 zł mogę kupić pod AM2?
4. Radiator + wiatrak do chipseta - jak to się montuje?