Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: Kosu <Kosu@nospam.com>
Date: 07 May 2013 20:21:31 GMT
On 2013-05-06, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:
> a Ty do sześcianu.
> Potrafisz tylko paternizowac, ale z Twego wywodu wychodzi pokretene
> rozumowanie rodem z PISu: Java jest superszybka... w swojej dziedzinie.

Może po prostu tylko coś takiego byłeś w stanie wyciągnąć z wypowiedzi?

> Porównaj sobie chocby minecrafta napisanego w javie i minetest'a
> napisanego w C++

W imieniu R.e.m.e.k'a wypowiadał się nie będę, ale większość grupy
chyba jest już trochę za poważna na minecrafta. Jeśli jesteś na takim
etapie użytkowania komputera, to chyba jednak nie powinieneś robić
z siebie autorytetu programistycznego. Tym bardziej, że - mówiąc
zupełnie wprost - wyglądasz na takiego typowego antykorporacyjnego
głupka, jakich każdy zajmujący się programowaniem spotkał dziesiątki.
Albo się z tego otrząśniesz i zaczniesz tolerować MS i tego typu firmy,
albo skończysz jako brodaty 50-letni nerd bez znajomych. Jak nie
wierzysz, to mogę Cię poznać z chodzącymi dowodami.

pozdrawiam,
Kosu