Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki kolorowy laser, tani i nie do zabicia

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki kolorowy laser, tani i nie do zabicia
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Mon, 6 May 2013 19:09:12 +0100
"Padre" <Padre@no.net> wrote in message news:km8kbq$e01$1@mx1.internetia.pl...
Szukałem, myślałem i na koniec kupiłem atramentową i CISS z
pigmentowym atramentem, koszt atramentu to kilka groszy za zdjęcie A4
a można kupić jeszcze 4 razy tańszy tylko wybrałem pigment ze względu
na trwałość.
a jaka drukarka jezeli mozna spytac?
sx440w epson

probowalem dawniej czegos podobnego z sx415 i brotherem jakims na lc980,
wszystko bylo fajnie dopoki dzialalo, niestety ztcp w brotherze zniknal
mi czarny a w epsonie magneta, oczywiscie zaraz po gwarancji (ktora z racji
uzywania nieoryginalnych tuszow i tak niezbyt obowiazywala)

mimo ze nie mam dwoch lewych rak i laptopy czy inne pierdoly zdarza mi sie
rozkrecic do ostatniej srubki i zlozyc tak ze nie zostaje mi gorka czesci
zamiennych to jakos nie udalo mi sie tego zdiagnozowac czy naprawic i
przeszedlem na laser