Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Tue, 7 May 2013 16:52:26 +0200
Dnia Tue, 07 May 2013 00:26:45 +0200, the_foe napisał(a):

> a Ty do sześcianu.

Nie, ja pisze konkrety, Ty na pytanie czy mozesz cos uzasadnisz odpowiadasz
"nie". Masz 16 lat i pryszcze czy jestes dorosly?

> Potrafisz tylko paternizowac, ale z Twego wywodu wychodzi pokretene
> rozumowanie rodem z PISu: Java jest superszybka... w swojej dziedzinie.

Uuu, tos analogie wykombinowal. Gratuluje.

> Porównaj sobie chocby minecrafta napisanego w javie i minetest'a
> napisanego w C++

I co mam w nich porownac?

> Oczywiscie mozesz zaczac mantre "ale aplety, server side...", tyle ze ni
> o tym była mowa....

No wlasnie, poczytaj od poczatku te odnoge watku i przypomnij sobie o czym
byla mowa.

--
pozdro
R.e.m.e.K