Re: Rejestracja obrazu z wielu kamer usb

Autor: ToMasz <news.neostrada.pl_at_news.neostrada.pl>
Data: Tue, 26 Mar 2013 22:04:23 +0100

W dniu 26.03.2013 15:07, Maciek Babcia Dobosz pisze:

> Tak. Instalowały się ZTCP jako /dev/videox.
>
> Zdrówko

dzięki Panowie za wskazówki. monitoring cctv to ja mam, i właśnie chcę
go zastąpić. co z tego ze aper+4 kamery działają stabilnie od 2 lat bez
resteu, jak gdy potrzeba to nic nie widać? Znaczy na samym podglądzie na
zywo - jeszcze jeszcze, ale żeby z tego zrobić użytek dowodowy na
Policji - zapomnij.
Kamery będą blisko kompa, jedna tylko musi być dalej. albo zostanie
cctv, albo będzie kamera ip wifi. najbardziej boję się tego, jak mam to
ogarnąć na kompie. linuks mi nie straszny, ale jak zawsze dokumentacja
dla linuksa nie nadaje się dla zwykłych ludzi.
Chyba że kupie parę rejestratorów samochodowych które zapętlają
nagrania...... tyle że dla nich 24 godziny to już za dużo, a mnie
potrzeba 2 tygodnie.....