Re: internet z cyfrowego polsatu

Autor: ToMasz <news.neostrada.pl_at_news.neostrada.pl>
Data: Tue, 26 Mar 2013 22:07:49 +0100

W dniu 26.03.2013 21:21, Krycha_net pisze:
> Witam wszystkich uczestników grupy.
>
> Zastanawiam się nad skorzystaniem z oferty internetowej Cyfrowego Polsatu.
> http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/sklep/summary.cp?promoCode=P4_INT_OU_IDK10u_04
>

> Czy ktoś z Was korzysta z takiej oferty i jak ją ocenia?
>
> Czy ten Router mobilny ZTE MF60 zdaje dobrze egzamin
> i czy przypadkiem nie zapomnieli, na w/w stronie z ofertą, dodać
> kwotę za korzystanie z tego routera, skoro liczą na początek tylko 1 zł?
>

> Pozdrawiam Krycha.
ja mam kolegę który ma coś takiego. on sobie chwali. ale to nie jest dla
ludzi ktorzy kiedyś korzystali z netu po lanie. pomyśl. jak "dasz czadu"
to cały transfer "łykniesz" w jeden wieczór. normalnie obejrzysz
najnowszy top gear, parę kabaretów na YT, sterowniki sciągniesz.....
Z drugiej strony, jak niemasz zamiaru korzystać z czegoś co wymaga dużej
ilości danych to areo2 sobie zamów....

ToMasz

PS czy przyapdkiem za oko 35zł z orange nie będziesz miał 6 giga zamiast 4?