Re: Rejestracja obrazu z wielu kamer usb

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Wed, 27 Mar 2013 09:00:45 +0100

W dniu 26.03.2013 22:04, ToMasz pisze:

> dzięki Panowie za wskazówki. monitoring cctv to ja mam, i właśnie chcę
> go zastąpić. co z tego ze aper+4 kamery działają stabilnie od 2 lat bez
> resteu, jak gdy potrzeba to nic nie widać? Znaczy na samym podglądzie na
> zywo - jeszcze jeszcze, ale żeby z tego zrobić użytek dowodowy na
> Policji - zapomnij.

No, rozwiązania systemowe to kamery IP na poziomie cenowym w okolicy 2500zł.

Nie wiem, jak wyjdzie w rzeczywistości z tymi kamerami USB - wiele
zależy od jakości obiektywu i matrycy, a nie samej liczby teoretycznych
pikseli.

Ja używałem takich najtańszych kamerek do wideokonferencji, więc siłą
rzeczy jakość, zwłaszcza jak się robi ciemniej, jest cienka.