Re: USB HDMI

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Tue, 26 Mar 2013 21:47:43 +0100

> Pierdolisz bez sensu -- polski popierdolony urzędnik
> (za łapówkę lub z głupoty -- ostatnie odrzucam)

Już sobie przypomniałem dlaczego siedziałeś w KFie (chyba na 180 dni,
dlatego znowu widzę posty). Albo ogarniesz się i zaczniesz pisać jak
człowiek, albo jedynymi ludźmi z którym będziesz dyskutował to menelia
podobnie piszÄ…ca.
Na pytanie o sensowność kupna pasywnej przejściówki miniDP->HDMI po
takim wstępie nawet nie chce mi się odpowiadać, zresztą jakbyś poświęcił
30 sekund zastanawiając się czy to coś da zamiast toczyć pianę i
wyzwiska nie zadałbyś tego pytania - do odpowiedzi wystarczy IQ na
poziomie 70, bo nawet szympansy bez większych problemów dopasowują
klocki do odpowiedniego otworu, więc z dopasowaniem (bądź nie) wtyczki
do gniazd w tym netbooku sam sobie możesz poradzić :P

--
/MB