Podkręcenie peceta

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Mon, 25 Jun 2012 11:56:30 -0700 (PDT)

Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

Czy jak już kupię mój zestaw, warto rozmawiać ze sprzedawcą, który
będzie go składał, żeby od razu podkręcił to można? Zegar, pamięć,
SSD?

Czy to się robi w domu.

Jak komuś nie pasuje, proszę nie czytać i nie odpowiadać.

Dwulinijkowe komentarze w stylu "ty trolu" traktuję jak trolling, bo
to jest trolling.

Dziękuję i pozdrawiam,

neo

P.S. Jak to było w tym kawale? Ty to nawet wodę potrafisz przypalić?

Z Polaków śmieją się na całym świecie, bo jesteśmy narodem zacofanym
postfeudalnym. Nie istnieje szacunek i współpraca, bezinteresowna
pomoc.

Każdy kto wchodzi na Twoje pole jest Twoim wrogiem, trollem.

Przestrzeń publiczna nie istnieje, dlatego potem tacy ludzie nie
potrafią sie zachować w przestrzeni publicznej Usenetu i uszanować, że
ktoś po prostu się nie orientuje i szuka drogi. Zaraz wbijają w niego
widły. Kłania się Kargul i Pawlak, Pyzdra i Kwiczoł i ich kłótnie o
miedzę.

Ja się nie orientuję i dlatego pytam.

Po to jest Usenet. Sam rozmawiam z różnymi ludżmi i jeżeli widzę, że
ktoś jest w błędzie to delikatnie mu tłumaczę jak z niego wyjść i mu
nie ubliżam, bo tak robią tylko cieniasy.