Re: Podkręcenie peceta

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Tue, 26 Jun 2012 09:25:16 +0200

neo nabazgrał(a):

> Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
> peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.
> Czy jak już kupię mój zestaw, warto rozmawiać ze sprzedawcą, który
> będzie go składał, żeby od razu podkręcił to można? Zegar, pamięć,
> SSD?
> Czy to się robi w domu.

Overclocking to experymenty a jak nie wiesz co i jak to lepiej sobie daruj,
PC może chodzić na testach u sprzedwcy 24h na dobę z podkręconymi
parametrami ale jak weżmiesz do domu to może się okazać ze nagle coś zaczyna
się wieszać, resetować itd .. okazuje się że sprzęt jest za bardzo
podkręcony i co zrobisz ?? znasz się na tym żeby pozmieniać parametry ?
znasz się na zależnściach ramu do cpu, taktowania rdzenia do magistrali,
wydajnoiści grafiki i czy parametry rdzenia i ramu na samej tylko grafice są
prawidłowe, czy napięcia na pamięciach, płycie, grafice, procesorze są
właściwe ?? jak nie znasz się to daruj sobie :)