Re: Podkręcenie peceta

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Mon, 25 Jun 2012 21:49:23 +0200

Dnia Mon, 25 Jun 2012 11:56:30 -0700 (PDT), neo napisał(a):

> Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
> peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

Twój post ma prawie 40 linijek, pytanie zajmuje 3 linijki. Cała reszta to
bredzenie o trollingu. Jeśli chcesz zadać pytanie na grupie, TO JE PO
PROSTU ZADAJ. Całe Twoje pieprzenie na temat przydatności tej grupy i
trollingu jest całkowicie zbędne i typowe właśnie dla trolli.
Tak samo zbędne są Twoje wynurzenia o Twoich przemyśleniach nie na temat,
zainteresowaniach i relacjach z ojcem. Do pisania takich rzeczy są blogi, a
nie ta grupa.

Widzę, że masz czas, to polecam poczytać " Jak mądrze zadawać pytania"
http://rtfm.killfile.pl/

Nie piszę tego na złość, ani żeby wywołać dyskusję, ale żeby Ci pomóc.
Pomóc zadawać pytania w usenecie tak, żeby nie wyjść na trolla.
Szkoda by było, żebyś się zniechęcił do takiego fajnego kanału komunikacji
jakim jest usenet tylko dlatego, że nie umiesz mądrze zadawać pytań. A to
naprawdę nie jest trudne. Na początek wystarczy przeczytać swoje pytanie i
skasować każdą linijkę, która nie jest niezbędna lub nie jest standardową
formą grzecznościową.

Życzę powodzenia i nie lądowania w KaeFach.

--
GLaF