Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?

Autor: Neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 21 Jun 2012 06:59:21 -0700 (PDT)

Przeciętna wizyta lekarska jest tak samo beznadziejna jak konsultacja
na tej grupie odnośnie peceta.

Wchodzisz, rzucają w Ciebie receptami i wypraszają, bo już następny
czeka w kolejce.

Nikomu nie przyszło do głowy, żeby komuś kto podaje się za kompletnego
dyletanta, jak ja, podać linki do kilku konfiguratorów z klikniętymi
jakimiś podstawowymi zestawami dla porównania?

Próbowalem wchodzić na różne, ale albo jestem jak w ciemności (za dużo
opcji, których ja nie odróżniam od siebie), albo konfigurator się
zwiesza, albo nie pamięta co wybierałem.

Czy ktoś może mi dać linka do skonfigurowanego zestawu w jakimś
tańszym sklepie, gdzie będę mógł to od razu zamówić?

i7, 32G Ram, 120G SSD, 2T HD, W7, dobry wiatrak, reszta (obudowa,
zasilacz, grafika, muzyka) standard.

Zamiast pisać bez końca, że NTG albo, że to już było 1000 razy (jakby
ktoś nie wiedział od czego są grupy dyskusyjne, proszę o takiego
linka. Bardzo proszę.

Nie jesteście pecetami, tylko ludźmi. Niektórzy jakby się trochę
zapomnieli.

:D