Re: Podkręcenie peceta

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri, 29 Jun 2012 16:39:24 +0100

"neo" <dyletant_at_yahoo.pl> wrote in message

http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/zestawy_komputerowe_na_maj_2012_poradnik_zakupowy
> Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
> peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

serie pytan, bez zastanowienia jakich informacji potrzebujesz

> Czy jak już kupię mój zestaw, warto rozmawiać ze sprzedawcą, który
> będzie go składał, żeby od razu podkręcił to można? Zegar, pamięć,

porzadne podkrecenie trzeba zaplanowac przed zakupem, a podkrecajacy
musi sie na tym znac i poswiecic pare dni na testy

jezeli nie robisz tego sam, a na dodatek chcesz gwarancje stabilnosci
to bedzie nieoplacalne

> SSD?

ssd sie nie podkreca

> Czy to się robi w domu.

jak najbardziej

> Ja się nie orientuję i dlatego pytam.
> Po to jest Usenet. Sam rozmawiam z różnymi ludżmi i jeżeli widzę, że
> ktoś jest w błędzie to delikatnie mu tłumaczę jak z niego wyjść i mu
> nie ubliżam, bo tak robią tylko cieniasy.

bywalcow irytuje brak wkladu wlasnego
porywasz sie na skladanie pc od podstaw (co akurat jest latwe)
natomiast sam nie wiesz do czego ma sluzyc
wiec odwiedz media markt, daj sobie sprzedac to co maja na stanie
i tez bedziesz zadowolony ;)