Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Mon, 25 Jun 2012 21:08:31 +0200

W dniu 2012-06-22 00:14, Szymon von Ulezalka pisze:

> tak. przynajmniej e6420- kiepska klawiatura, beznadziejny trackpoint
> (a w zasadzie: beznadziejne sa jego przyciski), plastikowa czesc pod
> nadgarstakami uginajaca sie pod naciskiem, raczej przecietna jakosc
> zlozenia... wystarczy?

Pracuję na takim. Aż musiałem pomacać :) Nic mi się nie ugniata, twarde
jak skała.
Mam porównanie z różnymi HP i Dell D630, poprzednim moim sprzętem.
Powiem tylko tyle, że jestem bardzo zadowolony z nowego modelu. Sztywny,
w większości metalowy. Matryca jak dla mnie wyśmienita. Plastik użyty
tylko do zabudowy klawiatury i ramki wokół matrycy. A przyciski w
trackpoincie: normalne.
Jestem zaskoczony tym co piszesz, bo gdybym miał kupować kolejnego do
domu to właśnie w della bym celował, a tu taka opinia?