Re: Zestaw ~1500 zł

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 02 Aug 2010 - 19:12:04 MET DST

Dnia Mon, 02 Aug 2010 17:21:15 +0200, WiesłaW napisał(a):

(ciach...)
> To jest bardzo ciekawe. Najpierw piszesz, że masz uruchomione 14 programów,
> ponieważ są Tobie w danej chwili niezbędne, a następnie odnosisz się do
> pojedynczych i to takich o których "zwykli śmiertelnicy" nawet nie
> słyszeli.

Dobrze. Widzę, że jak teoria nie pasuje do faktów, to tym gorzej dla faktów.
OK. Niech będzie. Znaczy się taki np. Gimp, Inkscape, Paint. NET, Google
Picasa, XnView, IrfanView, OpenOffice, MS Office, Firefox, Opera, Safari,
Google Chrome, Internet Explorer, Thunderbird, Windows Live Mail, Gadu-Gadu,
Skype - to pewnie też przykłady programów, o których "zwykli śmiertelnicy"
nie słyszeli, a które mając do dyspozycji czterordzeniowe CPU dostają po
prostu skrzydeł...

> Dla Ciebie mam gotową receptę - Tobie potrzebny jest jeden rdzeń i 16 GB
> RAM.
> Niestety, nie jestem pewien czy zrozumiałeś, ale moje początkowe sugestie
> nie tyczyły Ciebie!

To dlaczego jakoś nie jesteś specjalnie w stanie pokazać, jaką korzyść (poza
mitycznym "coraz więcej programów będzie w stanie wykorzystać wiele rdzeni")
nabywca będzie miał z kupna czterordzeniowego np. Phenoma II 945, w
porównaniu z dwurdzeniowym Phenomem II 550? Konkretnie - jakie korzyści,
które najwyraźniej dadzą o sobie znać w jakich programach?

[ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć          ]
[ kołdrę na swoją stronę.                     (znalezione gdzieś w necie ) ]